ولایت محور وحدت است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ولایت محور وحدت است
نوشته شده در پنج شنبه 21 تير 1397
بازدید : 75
نویسنده : علی

 حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی افزود: مسئولین و سلسله مراتب فرماندهی ارتش به صورت شبانه روزی به دنبال رفع مشکلات هستند و فشار دغدغه های معیشتی کارکنان به روشنی در چهره فرماندهان به خصوص امیر موسوی فرمانده محترم کل ارتش محسوس و مشهود است.

وی با بیان اینکه شهید داده ایم تا آقا بالا سری بی انصاف، ستمگر، ظالم و بی رحمی مانند آمریکا نداشته باشیم، تصریح کرد: باید در برابر انواع سلطه ها همچون سلطه نظامی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و اجتماعی ایستادگی و آن را دفع کرد. برابر دستور قرآن باید در مقابر سلطه جویان محکم ایستاد و اورا از کار غلطش پیشمان ساخت.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش این تفکر که آشتی و همکاری با آمریکایی ها عامل رفع تمام مشکلات خواهد بود را خیال بافی خواند و گفت: سرنوشت سازش کاران جز هلاکت نابودی چیز دیگری نبوده و نخواهد بود، از این روست که حضرت آقا می فرمایند هزینه تسلیم بیشتر از مقاومت است بنابر این باید بجیای تسلیم ایستاد و دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی با اشاره به موضوع برجام تصریح کرد: با وجود آنکه برجام به ضرر ایران تهیه شد اگر دانشمندان هسته ای کشور طی زمانی که وقت برای مذاکره صرف شد فعالیت های خود را ادامه داده بودند، امروز قطعی برق وجود نداشت.

وی بیان کرد: برای رسیدن به آرمان های مقاومت باید نسبت به تبعات بعضی از شبهاتی که دشمن القا می کند، روشنگری داشته باشیم، شبهاتی از قبیل این که با وجود مشکلات اقتصادی، ما در عراق، سوریه و لبنان چه کار می کنیم، باید گفت ما در عراق و سوریه نیستیم بلکه بخشی از نخبگان ما در آنجا از عقل خود انفاق و کمک می کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: مدافعان حرم همان کاری را می کنند که مدافعان وطن آن را انجام می دهند، مدافعان حرم نیز مانند مدافعان وطن کاری می کنند که پای دشمن هرگز به خاک وطن نرسد.

 

 
 


:: برچسب‌ها: آجا , دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: